BREEZE V.5 2024

ה Breeze הוא הפתרון לגולשים שמחפשים לגלוש ברוח חלשה, בעל יכולת ניהוג ושליטה מצוינים, גם בטווח התחתון. מגיע במידות 7מ' – 17מ', זהו הקייט המושלם לפרירייד ופויל ברוחות חלשות. תודות להתנהגות הקייט ברוחות חלשות זהו גם הפתרון שלכם לגלישת גלים ברוחות חלשות.

  • פרופיל חלק ודפורמציה נשלטת ליעילות שעדיין לא נראתה
  • בדים חדשים ותפרים מדורגים להגברת העמידות והאמינות, יעילות אווירודינמית וביצועים
  • התנהגות וניהוג ללא תחרות ברוח חלשה
  • סופר קל משקל
  • יציבות מעולה ושליטה טוטאלית עם פידבק מדויק לבר
  • הנפה אינסטינקטיבית ברוורס

טווח מחירים

7,35010,850

מידע נוסף

מידה

13.0, 11.0

צבע

ONYX / FLAME, ONYX / MINT

בר

45 38, 52 45, ללא

מתאר ועיצוב חדשים לביצועים משופרים

הודות למתאר החדש, הצורה החדשה של קצות הכנפיים, כמו גם ה-Delta C-Shape המוגן בפטנט, BREEZE החמישי הזה מציע השקה מחדש קלה יותר ומגביר את הנגישות בקצה הנמוך.

תהליכי ההשקה מחדש וההשקה הפוכה הופשטו עוד יותר על ידי הפחתת יחס הגובה-רוחב ואופטימיזציה של קווי המתאר. הפרופיל החדש מבטיח גם יכולות טבעיות מול הרוח ויציבות מוגברת, גם בתנאים הקשים ביותר.

גם היציבות של BREEZE ב-12 שופרה משמעותית, מה שמבטיח נוחות גם ברוחות קלות וגם ברוחות חזקות. מיקומו מחדש של העפיפון בחלון הרוח מבטיח מתיחה מתמדת, ומקל על ההמראה בקצה הנמוך ועל פני הרוח.

רוב המבנה המתנפח של BREEZE נשאר ב-HITEX 158g. פוליאסטר בעל עמידות גבוהה זה מציע עמידות רבה בפני התארכות ולכן עמידות וביצועים גדולים יותר. קצות הכנפיים עשויים מ-Dacron 150g כדי להבטיח קלילות ונוחות. המתמוך המרכזי נוקשה יותר הודות לשימוש ב-HITEX, מה שמקל עוד יותר על שמירה על צורת העפיפון והשקה מחדש אם הוא נופל למים.

חופת העפיפון עשויה כעת מ-TECHNOFORCE™/D2 52g, והקצה האחורי של TECHNOFORCE™/D2 66g העבה יותר. החומרים מחולקים בצורה מושלמת כדי להסביר את המתחים השונים, הלחצים הגבוהים וחלוקת המשקל בכל אזור ספציפי.

לבסוף, הוספה של פאנל Staggered Sems נוסף בקצה האחורי ממזערת עיוותים, ומבטיחה פרופיל ללא דופי וביצועים מקסימליים. ביצענו אופטימיזציה של כיוון הבד לכיוון המתח גם כדי להבטיח מעבר חלק בין שני חומרי TECHNOFORCE.

 

 

רתמות אופטימליות

הרסן עוצבו מחדש כדי להבטיח שליטה מרבית בעיוותים ובפרופיל של עפיפון חד-תמוך זה, המספקים נוחות אופטימלית ברכיבה וטיפול אינטואיטיבי.

העיצוב שלו, הנהנה ממערך V נמוך, חלוקת מתח אופטימלית וגלגלות חדשות עמידות ויעילות בחיכוך נמוך, מציע זרימת אוויר אופטימלית ויציבות יוצאת דופן בטיסה.

שטח של 60 ס"מ ב-V הראשי ניתן להחלפה, מה שמאפשר לך להחליף רק את אזור החיכוך השחוק מבלי להחליף את כל מערכת הרסן. אזור זה זהה בכל המשטחים, מה שהופך אותו ליתרון ברור יותר עבור בתי ספר.

 

רבגוניות יוצאת דופן

ה-BREEZE החדש בולט בזכות הרבגוניות המדהימה שלו, והוא מיועד לכל מי שרוצה מערך קל משקל שמציע יכולת תמרון מדהימה עם יכולות ביצועים מעולות בקצה הנמוך. הודות למגוון הגדלים שלנו מ-7 מ"ר עד 17 מ"ר, ה-BREEZE מתאים לכל הרמות, לחובבי פרירייד ו-folie, ולמי שאוהב הפעלות רוח קלות.

הוא גם מציע הרמה קלה כדי להתחיל בקפיצות, ומתגאה בהיענות מרשימה תוך שמירה על שליטה קלה. באוויר, ה-BREEZE הוא אינטואיטיבי ביותר; אתה יכול לשכוח מהעפיפון שלך ולהתרכז לגמרי ברכיבה שלך.

לבסוף, עפיפון זה כולל שסתום משאבה אחת חדש עם קוטר גדול יותר עבור ניפוח מהיר וקל.

צדדי, מגיב וקל לשליטה, BREEZE החדש הזה הוא הבחירה הטובה ביותר עבור גלישת עפיפונים ברוח קלה.

3D view

אולי יעניין אותך